Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
    2021 YILI TERCÜMAN İLANI VE BAŞVURU İÇİN GEREKLİ OLAN BELGELERE İLİŞKİN DUYURU
    05.10.2020

    T.C.

    İZMİR ADLÎ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ

    ADALET KOMİSYONU

     

    2022 YILI TERCÜMAN İLANI VE BAŞVURU İÇİN GEREKLİ OLAN

    BELGELERE İLİŞKİN DUYURU

    İlan;

     

     

     

    2021 Yılı Tercüman Listesi Başvuruları 15 Ekim 2020 Perşembe - 30 Ekim 2020 Cuma günü mesai bitimine kadar Komisyon Başkanlığımıza veya Komisyon Başkanlığımıza gönderilmek üzere mahallî Cumhuriyet Başsavcılıklarına şahsen yapılacaktır. Mahallî Cumhuriyet Başsavcılıkları vasıtasıyla Komisyon Başkanlığımıza gönderilecek başvurularda, belge suretlerinin tasdik edilmesi işlemi aslı görülmek suretiyle Mahallî Cumhuriyet Başsavcılıklarınca yapılacaktır.

     

    Başvuru formuna ek olarak sunulması gerekli belgeler aşağıya çıkartılmıştır.

     

    2020 Yılı Tercüman Listesinde yer alanlardan:

    -Elle doldurulmuş başvuru formu (Ekler kısmında form yayınlanmıştır. Bu formda özellikle İBAN ve GSM numaralarının eksiksiz ve hatasız yazılması gerekmektedir.),

    -Son 6 ay içerisinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf,

    -Vatandaşlar için Nüfus Müdürlüklerinden son 1 ay içerisinde alınmış Adrese Dayalı Vukuatlı     Nüfus Kayıt Örneği ya da e-Devlet’den alınmış “Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi”,

    -İzmir de ikamet ettiğine dair belge sunamayanlar, İzmirde çalıştığına dair belge sunmak zorundadır.

    -Avukatlar için BARO'dan son 1 ay içerisinde alınmış disiplin cezası almadığına dair belge.

     

    İlk defa 2021 Yılı Tercüman Listesine başvuracak olanlardan:

    -Elle doldurulmuş başvuru formu (Ekler kısmında form yayınlanmıştır. Bu formda özellikle İBAN ve GSM numaralarının eksiksiz ve hatasız yazılması gerekmektedir.),

    -Beyan dilekçesi (Ekler kısmında örnek olarak yayınlanmıştır),

    -Son 6 ay içerisinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,

    -Önlü arkalı çekilmiş kimlik fotokopisi,

    -En son mezun olunan okul diploması (Aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.) Yurt dışından alınmış diplomaların denklik belgeleri ve bu denklik belgelerinin Türkçe dilinde onaylı tercümesi,

    -Vatandaşlar için Nüfus Müdürlüklerinden son 1 ay içerisinde alınmış Adrese Dayalı Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da e-Devlet’ten alınmış “Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi”,

    -İzmir de ikamet ettiğine dair belge sunamayanlar, İzmir de çalıştığına dair belge sunmak zorundadır.

    -Avukatlar için BARO'dan son 1 ay içerisinde alınmış disiplin cezası almadığına dair belge, olarak belirtilmiş olup, eksik belge ibraz etmek isteyenlerin başvuru belgeleri teslim alınmayacaktır.

     

    Ekler;

    1- Başvuru Formu

    2- Beyan dilekçesi

     

    ÖNEMLİ!

    Tüm Bilirkişilik İşlemleri (Başvuru, Bilgi, Belge, Disiplin v.b.) İzmir Bölge Adliye Mahkemesindeki İZMİR BİLİRKİŞİLİK BÖLGE KURULU BAŞKANLIĞI tarafından gerçekleştirilmektedir.

     

    Komisyonumuzca düzenlenecek olan ve aşağıda ilan edilen 2020 Yılı Tercüman Listesi haricindeki tüm bilirkişilik işlemleri için İzmir Bilirkişilik Bölge Kurulu Başkanlığı ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

     

    Adres

    Çınarlı Mahallesi Şehit Polis Fethi Sekin Caddesi No:11/A Konak / İZMİR

    Telefon

    Telefon: 0232 411 20 00

    Faks: 0232 435 04 37

    E-Posta

    izmircbsisaretadalet.gov.tr