T.C.
İZMİR ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
TÜM ADAYLARIN İLANI DETAYLI OLARAK İNCELEMESİ GEREKMEKTEDİR.
2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanununun Ek 1'inci maddesi kapsamında 2021 yılı merkezi yerleştirme dönemi için hak sahiplerine ilişkin yerleştirme işlemlerine ait kura sonuçları, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca 03.11.2021 tarihinde gerçekleştirilerek açıklandığı ve kura sonucuna göre; Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğüne bağlı ceza infaz kurumları ile denetimli serbestlik müdürlüklerine 1 Teknisyen (Elektrik Elektronik), 37 Memur ve 7 Hizmetli unvanında olmak üzere toplam 45 hak sahibinin yerleştirilmelerinin yapıldığına dair liste yayınlanmış olmakla birlikte;
İzmir Ceza İnfaz Kurumlarında çalıştırılmak üzere SHÇEK kapsamında Memur unvanında ataması yapılan 11 adayın isim listesi aşağıda bulunan EK-1 listede açıklanmıştır.
Adayların güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması işlemi Komisyonumuz tarafından ivedi bir şekilde yaptırılacağından 25.11.2021 Perşembe günü mesai bitimine kadar EK-2’deki güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu bilgisayar ortamında eksiksiz doldurularak kimlik fotokopisi ve vukuatlı nüfus kaydı ile birlikte Komisyon Başkanlığımıza APS posta yolu veya bizzat elden teslim edilmesi gerekmektedir.
Adaylardan istenilen belgeler;
1) Atanmak istediğine dair başvuru dilekçesi (EK-3)
2) Mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti (Aslı gösterilmek suretiyle mezuniyet belgesinin fotokopisi Komisyonumuzca tasdik edilecektir.)
3) Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü devlet hastanelerinden alacakları "Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel özürlü olmadığını, şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmadığını gösteren sağlık kurulu raporudur. Memur olur.” İbaresinin yer aldığı sağlık kurulu raporu
4) Askerlik durum belgesi (Askerlik yapmış ise terhis belgesi, ayrıca herhangi bir nedenle askerlik hizmetinden muaf olanların muafiyetine ilişkin sağlık kurulu raporunun da temin edilerek ibraz edilmesi)
5) İki adet vesikalık fotoğraf
6) Mal bildirimi (EK-4)
7) Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca yapılan yerleştirme sonuç belgesi
8) Nüfus cüzdanı fotokopisi
9) Başka kamu kurum ve kuruluşlarında görevli olanlar var ise kurumu tarafından verilen onaylı hizmet belgesi
Adayların yerleştirmeye esas işlemlerinin yapılabilmesi için yukarıda belirtilen evrakları 10.12.2021 Cuma günü mesai bitimine kadar Komisyon Başkanlığımıza APS posta yolu veya elden bizzat teslim etmeleri gerekmektedir.
23.11.2021 tarihli ilanımız tebliğ mahiyetinde olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacağı hususu ihtar olunur.
EK-2: Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu
EK-3: Adayların atanmak istediğine dair başvuru dilekçesi
EK-4: Mal Bildirimi Formu
Çınarlı Mahallesi Şehit Polis Fethi Sekin Caddesi No:11/A Konak / İZMİR
Telefon: 0232 411 20 00
Faks: 0232 435 04 37
izmircbsadalet.gov.tr